آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

  • ۰
  • ۰

در ادامه آموزش تایپوگرافی چهره داریم :

43. تایپوگرافی Je T’aime: - این تصاویر مبتنی بر متن توسط کارلوس ایجاد شده است. طراح از 2 متن آهنگ Quiere توسط Pedro Guerra و Peces de ciudad توسط Joaquin Sabina استفاده کرد.

44. تایپوگرافی مایکل جکسون: - یک پرتره شگفت انگیز دیگر که به King of Pop ساخته شده توسط LLacerda ساخته شده است. طراح برای ایجاد این تصویر مبتنی بر متن از ترانه های MJ استفاده کرده است.

45. پرتره Kurt Cobain نیروانا: - این تایپوگرافی شگفت انگیز از پرتره Kurt Kobain توسط JuanOsborne ساخته شده است. طراح از متن اشعار نیروانا برای این تصویر مبتنی بر متن استفاده کرده است.

46. ​​تایپوگرافی زن در کلمات: - در اینجا یکی از نمونه های شگفت انگیز تر تایپوگرافی ایجاد شده توسط JuanOsborne است. طراح برای این تصویر متن از لیست بسیار ذهنی بیش از 140 کلمه استفاده کرد.

47. تایپوگرافی لورن باکل: - این پرتره توسط JuanOsborne ساخته شده و به لورن باکال اختصاص داده شده است. طراح از پنج عنوان فیلم در اینجا استفاده کرده و از کاربران می خواهد تا آنها را به عنوان یک بازی word پیدا کنند.

48. بازی با بوگارت پرتره: - این اثر هنری تایپوگرافی شگفت انگیز است که توسط JuanOsborne ایجاد شده است. هنرمند از شما می خواهد ده کلمه متعلق به عناوین فیلم های همفری بوگارت را پیدا کنید.

49. تایپوگرافی مهاتما گاندی: - این پرتره خلاق طراح مهاتما گاندی توسط JuanOsborne است. هنرمند متن یکی از نقل قول های خود "شما باید تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید" برای این تصویر استفاده کرد.

50. پرتره انتقام جویی وارول: - در اینجا یک تایپوگرافی شگفت انگیز دیگر ایجاد شده توسط JuanOsborne است. وقت آن فرا رسیده است که اندی وارهول کمی از داروهای خودش را بگیرد.

51. داستان شخصی من قسمت اول: - این پرتره تایپوگرافی توسط Kwokidile ساخته شده است.

52. تایپوگرافی زیبا بوگیمان: - این ترکیب بی نظیر تایپوگرافی با خوشنویسی در این پرتره بسیار زیبا به نظر می رسد و توسط Cris Wicks ایجاد شده است.

53. پرتره آقای مارلی: - این اثر هنری تایپوگرافی شگفت انگیز است که توسط کریس ویکس ایجاد شده است. این تصویر مبتنی بر متن حاوی متن ترانه های مختلف باب مارلی است.

پرتره تایپوگرافی

54. تلاش دوم پرتره Lyric: - این یکی از بهترین طراحی های پرتره چاپی است که توسط کریس ویکس ایجاد شده است. تصاویر مبتنی بر متن حاوی ترکیب خوبی از رنگ ها و نوع صورت هستند.

55. پرتره تایپیوگرافی نلی فورتادو: - این اثر هنری مبتنی بر متن خلاق توسط لینه چی ساخته شده است. طراح از نام Singer در کل متن استفاده کرد.

56. پرتره تایپیوگرافی گریگور ویرو: - این تصاویر مبتنی بر متن جذاب توسط دنیس فوکا طراحی شده است.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

 

57. پرتره تایپوگرافی: - این اثر هنری مصور چاپی توسط ماریس هارتمانیس ساخته شده است.

58. پرتره جوکر: - این اثر هنری پرتره تایپوگرافی توسط کیتلین مایرز ساخته شده و بر اساس شخصیت فیلم از سریال های باتمن ساخته شده است.

59. چهره تایپوگرافی: - این طرح تصویرسازی تایپی به دست رافائل بو ساخته شده است.

60. پوستر تایپوگرافی جیمی هندریکس: - این تصویر تایپوگرافی توسط مارکوس مکی ایجاد شده است. طراح برای ایجاد نوع چهره جیمی هندریکس از اشعار چندین آهنگ خود استفاده کرد.

61. تصویربرداری تایپی انسان: - این پرتره شگفت انگیز توسط خانم دی ساخته شده است. طراح از فتوشاپ و چهره سه بعدی دیجیتال برای قرار دادن متن در مکان دقیق استفاده کرد.

62. اسکارلت I. جوهانسون پرتره: - این تایپوگرافی خیره کننده lVlorf3us ایجاد می شود. طراح استفاده شده از هر کلمه از IMDB ، فتوشاپ است و آن را در 32 ساعت 15 دقیقه کار فشرده تکمیل می کند. برای خواندن آن باید از وضوح کامل 3508 × 2480 استفاده کنید.

63. تایپوگرافی خود پرتره: - این تصویر چاپی پرتره خلاق توسط Colourintense ایجاد شده است.

64. E.B. پرتره: - این طراحی کلمه تایپوگرافی شگفت انگیز که توسط Akeiron ایجاد شده است. طراح از هر کلمه کمیسیون خصوصی و پوستر در جای خود به صورت دستی استفاده کرد.

65. خود پرتره: - این یک تصویر کلمه ای از نوع خود از لیزا ماری اوا است که توسط خودش ایجاد شده است.

پرتره تایپوگرافی

66. نوع ویلند: - این یک پرتره شگفت انگیز از اسکات ویلند (خواننده خلبانان Stone Temple و Revolver Velvet) است که توسط CaliburlessSoul ساخته شده است. طراح در این متن پرتره از اشعار خواننده "Sex Type Thing" استفاده کرد.

67. پرتره WIP typography: - این اثر هنری شگفت انگیز تایپیوگرافی توسط TheWorldIsTooSmall ایجاد شده است.

68. پرتره متن ترانه: - این تایپوگرافی پرتره زیبا ، Dumblicious ایجاد شده است.

69. تایپوگرافی آنجلینا جولی: - این اثر هنری متن جالب توسط بارت ریماکرز ایجاد شده است.

70. تایپوگرافی اسلاوکراسی: - این اثر هنری تصویرگری خلاقانه توسط لودوویچ کوردلییرس ایجاد شده است.

71. آموزش تایپوگرافی: - این آموزش شگفت انگیز پرتره تایپیوگرافی توسط Naldzgraphics.net ایجاد شده است. در این آموزش یو می توانید یاد بگیرید ، چگونه می توانید یک پرتره شگفت انگیز چاپی در فتوشاپ ایجاد کنید.

72. پرتره تایپوگرافی: - این اثر هنری تایپوگرافی بر اساس آموزش Abduzeedo.com ساخته شده و توسط Ct0378 ساخته شده است. طراح در این تصویر مبتنی بر متن از PS CS4 و Lord Lord استفاده کرده است.

73. پرتره تایپیوگرافی لیدی گاگا: - این پرتره متن زیبا توسط Skye Shettles ساخته شده است.

74. پرتره تایپیوگرافی جان لنون: - این اثر هنری حیرت انگیز تایپوگرافی توسط Polygon Dom ساخته شده است.

75. آیا من تایپوگرافی خواهم بود: - این پرتره شگفت انگیز تایپوگرافی توسط سوفی بددل ساخته شده است. طراح از عناوین آهنگ بسیاری در روز پنجم استفاده کرد

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • الهام سیروس

آموزش تایپوگرافی چهره4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی