آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

  • ۰
  • ۰

مفهوم تفکر ، نگه داشتن یک گوش در چنین شرایطی قابل مشاهده است یا می توان گفت که کمتر کسی عادت دارد.اموزش تایپوگرافی چهره در اینجا ادامه دارد

33. پرتره ورد آلبرت انیشتین: - این تصویر تایپوگرافی شگفت انگیز توسط جف کلارک ایجاد شده است. طراح از یک کلمه "نبوغ" برای تألیف کامل پرتره استفاده کرد.

34. دنیس هاپر ها ورد پوتره: - این تایپوگرافی ادای احترام به دنیس لی هاپر است و توسط JuanOsborne ساخته شده است. بیشتر کلمات به کار رفته در این تصویر متن "یک" ، "عالی" ، "فیلم" ، "man" هستند.

35. تایپوگرافی Child of Korn: - این پرتره توسط LaviTheKID ساخته شده است. طراح برای ترسیم این اثر هنری از ترانه های Korn استفاده کرده است.

36. 365 روز 55 Bono: - این پرتره چاپی توسط کوریکیان ساخته شده است. طراح از اشعار مختلف Bono مانند آنچه من می خواهم شما و غیره است استفاده کرد.

37. به رختخواب برگردید: - این پرتره تایپوگرافی جان مایر توسط Pixichik118 ساخته شده است. طراح گرافیک برای ایجاد این نقشه متن از کلمات اشعار جان مایر استفاده کرد.

38. رقص با پدر من تایپوگرافی: - این پرتره متن شگفت انگیز است که توسط Raw-Emotion ایجاد شده و به پدر اختصاص داده شده است و از اشعار پدر من برای خلق استفاده می کند.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

39. پرتره تایپوگرافی فیلیپینی: - این تصویر مبتنی بر متن مختص فیلیپینی ها است و توسط Elf-Shadow ایجاد شده است. تمام کتاب فیلیپینی را روی این اثر هنری طراحی کنید.

40. نوع چهره پرتره: - این تصویر بر اساس متن توسط Marczsewski ایجاد شده است. طراح خود پرتره شخصی خود را ایجاد کرد و چندین کلمه زندگی روزمره را با هم ترکیب کرد.

41. خود پرتره: - این تصویر کلمه تایپوگرافی توسط Exquision ایجاد شده است.

42. تایپوگرافی جیغ: - این تصویر هنری شگفت انگیز توسط Gobline ایجاد شده است. طراح از PS 7 AND CS3 استفاده کرد.

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • الهام سیروس

اموزش تایپوگرافی چهره 3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی