آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

آموزش تایپوگرافی چهره

با تکنیک موجود در این آموزش شما قادر خواهید بود تایپوگرافی ساده‌ای بر روی چهره پرتره ایجاد کنید.

  • ۰
  • ۰

در ین پست ما به اموزش تایپوگرافی چهره  می پرداریم در اینجا ما چند چهره را مورد بررسی قرار میدهیم.

پرتره مورگان پورترفیلد فریمن جونیور: - این متن ترسیم مردی از کلام او توسط استری-کلوز ساخته شده است. در کاربر طراح متن نام برخی از افرادی که او در آن فیلم ها بازی کرده است.

پرتره تایپوگرافی
2. ادای احترام به دالایی لاما: - این پرتره چاپی توسط yatu-ex ساخته شده است. هنرمند از سخنان دالایی لاما و سایر سخنان مهم آموزه ها استفاده کرد.

پرتره تایپوگرافی
3. تایپوگرافی آلبرت انیشتین: - این پرتره شگفت انگیز تایپوگرافی توسط Nixiejoja ساخته شده است. طراح از Photoshop CS5 و ترکیبی از کلمات استفاده شده برای این Genius استفاده کرده است.

4. "رویا" مارتین لوتر کینگ: - این پرتره از مارتین لوتر کینگ بزرگ توسط Jonas Fleuraime ساخته شده است. در این طراح نقاشی کل گفتار "من یک رویا دارم" استفاده کرد و می توانید هر کلمه ای را در داخل آن پیدا کنید.

5. "آهنگ رستگاری" باب مارلی: - این مثال شگفت انگیز از پرتره تایپوگرافی توسط Jonas Fleuraime ساخته شده است. این تصویر متنی شامل اشعار Redemption Song است.

6. فن آوری-دات پانک: - این پرتره تایپیوگرافی هنرمند گای-مانوئل د هومم-کریستو توسط Jonas Fleuraime ساخته شده است. طراح طرفدار بسیار خوبی از این هنرمند است و از متن ترانه های مورد علاقه Daft Punk استفاده کرده است.

7. مایکل جکسون: - این پرتره متنی توسط BenHeine ساخته شده است. او برای ایجاد این تصویر از متون بیوگرافی مایکل استفاده کرد.

8- پرتره استیون پل جابز: - این طرح تایپوگرافی محور تایپوگرافی توسط Dylanroscover ایجاد می شود.

9. پرتره متن سنگین: - این پرتره اوباما نیز توسط دیلانروسکوور ساخته شده است. طراح گرافیک برای ایجاد این شاهکار از 12،680 کاراکتر جداگانه استفاده کرده است.

10. تایپوگرافی تاریک: - این پرتره توسط DarreToBe ساخته شده و به کتاب مقدس هندو ، Bhagavad Gita اختصاص یافته است.

11. مادر ترزا در نوع چهره: - این اثر هنری تایپوگرافی توسط Dencii ساخته شده است. در Adobe Illustrator با Bickham Script Pro ساخته شده است.

12. مارتین لوتر کینگ ، پرتره جونیور: - این تایپوگرافی شگفت انگیز "بگذار همه ما با هم خواب باشیم" توسط دنسی ایجاد شده است طراح از شخصیتهای قلم Bickham Script Pro و Adobe Illustrator CS3 استفاده کرد.

13. RickRoll in Type Face: - این پرتره ریک آستلی توسط دانسی ساخته شده است.

14. ماهاتما گاندی در نوع: - پرتره پدر ملت توسط دنسی ایجاد شده است.

15. جان لنون در TypeFace: - این پرتره در حال ایجاد Dencii برای پروژه کلاس تایپوگرافی است.

16. آنچه در آن نهفته است: - این پرتره تایپوگرافی توسط Um0p3pisdn ایجاد شده است. هنرمند برای این اثر هنری از فونت Impact (دگرگون شده / تحریف شده) در Adobe Photoshop CS5 استفاده کرد.

17. هرگز تایپوگرافی تابستانی: - این پرتره توسط Um0p3pisdn ایجاد شده است. طراح متن Text Art از PS CS5 و Franklin gothic سنگین و متوسط ​​استفاده کرد.

پرتره تایپوگرافی

18. دروازه به روح ما: - این پرتره چاپی دختر توسط Um0p3pisdn ساخته شده است. طراح گرافیک از فتوشاپ CS5 و فونت های مختلف مانند Impact ، Impacted و 007 GoldenEye استفاده کرده است.

19. پرتره Thom Yorke: - این اثر هنری تایپوگرافی تام یورک توسط Axlesax ساخته شده است. طراح در این متن متنی از اشعار "چگونه به طور کامل ناپدید شد" استفاده کرد.

20. خود پرتره: - این پرتره شگفت انگیز تایپوگرافی توسط sALuUm ایجاد شده است. هنرمند متن از Illustrator plus برای ترسیم و فتوشاپ برای بعد از کار استفاده کرد.

21. پرتره باراک اوباما: - در این تصویر متنی می توانید نمونه های مکرر "امید" ، "تغییر" و "بله ما می توانیم" پیدا کنید.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

 

22. پرتره تایپوگرافی لزبین: - این طراحی هنری توسط Icentaurus خلق شده است. این هنر خلاق هیچ پیام شهوانی مانند عنوان پروژه نمی دهد.

23. All About Type Face: - این پرتره تایپوگرافی توسط Vladworks ساخته شده است.

24. پرتره متن GAY: - در اینجا یک نمونه شگفت انگیز دیگر از پرتره های تایپوگرافی ایجاد شده توسط Icentaurus وجود دارد. ایده در پشت صحنه پرتره بسیار زیبا است و مرد ontop دارای انگشتر عروسی + کراوات است.

25. پرتره تایپوگرافی دوجنسی: - این بهترین پرتره متنی توسط Icentaurus ساخته شده است. این هنرمند متن تقریباً سریال عاشقانه را در همه نوع یا روابط ایجاد کرده است.

26. پرتره متن ویلیام شکسپیر: - این تصویر تایپوگرافی توسط Yelnoc ساخته شده است. نوشتار در مورد هنر متنی از هملت ، مکبث و رومئو و ژولیت است.

27. پرتره تایپیوگرافی: - این تصویر هنری متن برای پوشش شماره شماره Advanced Photoshop 61 توسط Staceygrove ساخته شده است.

28. Type: Michael Jackson Typeface: - این پرتره شگفت انگیز تایپوگرافی توسط PhreshSoldier ایجاد شده است. در این طراح تایپوگرافی بیش از 30،000 متن از "مایکل جکسون موسیقی شما برای همیشه زنده خواهد ماند" استفاده کرد.

29. مایکل جردن Typeface: - در اینجا یک پرتره تایپوگرافی شگفت انگیز دیگر ایجاد شده توسط PhreshSoldier وجود دارد. در این متن ، هنرمند تصویر بیش از 20،000 متن را در مورد موفقیت مایکل جردن و همه نقل قول های الهام بخش خود و همه بزرگترین بازی ها و لحظاتش تا کنون به کار برد.

30. پرتره محمد علی Typeface: - یکی از بهترین طراحی تایپوگرافی ایجاد شده توسط PhreshSoldier. طراح گرافیک برای تکمیل این پرتره متن از بیش از 20،500 متن استفاده کرد.

پرتره تایپوگرافی

31. خود پرتره تایپوگرافی: - این تصویر متن توسط ChrisDuffel ساخته شده است.

32. خود پرتره تایپوگرافی: - این چهره توسط Manders112089 ایجاد شده است. طراحی آثار هنری مبتنی بر o است

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • الهام سیروس

آموزش تایپوگرافی چهره2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی